Każdy Sklep powinien udostępnić na stronie internetowej swoje dane tj.:
- nazwę firmy,
- dane adresowe,
- dane rejestrowe firmy,
- co najmniej adres e-mail.
Jeżeli stwierdzisz brak powyższych danych firmy na stronie internetowej sklepu zachowaj ostrożność – ukrywanie danych nie jest cechą rzetelnego Sprzedawcy.
Każdą firmę możesz samodzielnie sprawdzić na stronach GUS (https://www.stat.gov.pl/regon) – wystarczy znać jej NIP lub REGON. W niecałą minutę możesz zweryfikować, czy dana firma faktycznie istnieje i czy podane na stronie dane zgadzają się ze stanem faktycznym.
Dodatkowo każdy sklep powinien posiadać regulamin, określający prawa i obowiązki, Twoje jako Klienta oraz Sklepu jako Sprzedawcy.
Pamiętaj, że to na podstawie regulaminu sklepu dokonujesz w nim zakupów i w przypadku ewentualnych problemów będzie on – w pierwszej kolejności – podstawą rozstrzygania kwestii spornych.